Office: ML 761
Extension: 1890
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
INFRAESTRUCTURA COMUNICACIONES
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
ALGORITMICA Y PROGR. OBJ. I
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
INTRODUCCIÓN A LA PROGRAMACIÓN
INTRODUCCIÓN A LA PROGRAMACIÓN
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
FUND INFRAESTRUCTURA TECNOLÓGI
INTRODUCCIÓN A LA PROGRAMACIÓN
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SOLUCIONES CLOUD
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SOLUCIONES CLOUD
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
DESARROLLO DE SW. EN NUBE
2017
2015
2014
Education
Degree | Discipline | Institution | Year |
M.Sc | Systems and Computing Engineering | Universidad de los Andes | 2016 |
Esp. | Data Network Management | Universidad Nacional de Colombia | 2010 |
B.Sc | Electronic Engineering | Universidad Nacional de Colombia | 2008 |
Academic experience
Institution | Rank | Tittle (chair, coordinator, etc.) | When
(ex. 1995-1997) |
Full time or part-time |
Universidad de los Andes | — | Instructor | 2016–Present | FT |
Fundación de egresados de la Universidad Distrital | Cisco CCNA Instructor | — | 2014-2016 | PT |
Universidad Católica de Manizales | Auxiliar Professor | — | 2010-2013 | FT |
Universidad Nacional de Colombia | Occasional Professor | — | 2010-2013 | PT |
Universidad Nacional de Colombia | Cisco CCNA Instructor | — | 2007-2010 | PT |
Non-academic experience
Company or entity | Title | Brief description of position | When (ex. 1995-1997) | Full time or part-time |
Longport Colombia Ltda.
|
IT Infrastructure Engineer | Datacenter and Cloud Computing Administrator | 2016 | FT |
Certifications or professional registrations
Current membership in professional organizations
—
Honors and awards
Service activities (within and outside of the institutions)
—
List of the most important publications and presentations from the past five years
List the most recent professional development activities
—
Percentage of time available for research or scholarly activities
Teaching 60%, Research 20% and Curricular Committee 20%.
Percentage of time committed to the program
100% (Full Time)